Asistencija u procesu liječenja
ŠTA ASISTENCIJA U PROCESU LIJEČENJA OBUHVATA?
Procesi liječenja i oporavka ali i pripreme pred operativne/medicinske zahvate i post-procesnu rehabilitaciju, sa sobom nose i niz popratnih psiho-fizičkih simptoma i promjena koje iziskuju dodatan angažman druge osobe ključne u samom procesu ali i njene društvene sredine i bliskih osoba. Bilo da se radi o periodu prije ili nakon medicinske intervencije, ograničenja pokretljivosti uzrokovana propisanim mirovanjem, zacjeljivanjem/zarastanjem rana, amputacijom, hroničnim ili akutnim stanjima bolesti i slično, često zahtjevaju prisutnost (nadzor) druge osobe i angažman u pružanju adekvatne socijalne i fizičke pomoći, podrške i njege. U navedenom periodu, najvažnije je ispravno upravljanje svim raspoloživim resursima s ciljem oporavka i vraćanja stanja funkcionalnosti klijenta na optimalno i zadovoljavajuće.
Asistencija u procesu liječenja obuhvata pomoć u obavljanju aktivnosti i to:
- VAN VLASTITOG DOMA:
- Pratnja kod odlazaka ljekaru (pregledi, kontrole)
- Korespodencija i prikupljanje liječničke dokumentacije (preuzimanje uputnica, zakazivanje pregleda, preuzimanje recepata i sl.)
- Nabavka i preuzimanje propisanih lijekova (odlazak u apoteku)
- UNUTAR VLASTITOG DOMA:
- Pomoć u provjeri i kontroli osnovnih životnih parametara (krvni pritisak, šećer u krvi, tjelesna temperatura)
- Kontrola i asistencija u redovnom i pravovremenom uzimanju propisanih lijekova (sortiranje i upotreba u naznačenom periodu)
- Praćenje i tretiranje rana nastalih usljed stanja prinudnog mirovanja poput dekubitusa i/ili nekih drugih specifičnih stanja (po ljekarskoj preporuci i naznaci)
- Pomoć i asistencija u kretanju (kretanje po vlastitom domu, pomoć u promjeni položaja usljed ograničene ili totalne nepokretnosti, asistencija pri odlasku u toalet)
ZA KOGA JE OVA USLUGA?
Bilo da se susrećete sa otežanim procesom pripreme ili oporavka prije i nakon liječenja ili trebate pomoć u bilo kojoj od navedenih aktivnosti, Hilfswerk Kuća podrške nudi Vam mogućnost obavljanja usluga uz Vas ili za Vas, aktivnim uključivanjem i konsultovanjem sa članovima porodice. Ugovaranjem posjeta čija učestalost može biti i do 3 puta na dan (jutro, poslijepodne i veče) osigurava se konstatnost u nadzoru i provjeri staja klijenta te brige o svim navedenim aktivnostima koje trebaju biti sprovedene.